Musik make you feel good!

God Söndag! Idag har jag sovit ganska länge på grund av att jag jobbade igår natt. När jag vakande i morse var det vackert väder ute. Jag tog en lång frukost, som idag blev lunch. Torsk med pasta. Drack två koppar kaffe och käkade lite chilinötter. Nu lyssnar jag på musik på spotify, gud vad musik kan ge energi ibland. Jag dansar sönder här borta. Sminket är nu på och snart är det dags att röra sig mot fotbollsmatchen som Jacob ska spela nu klockan 18. Idag är det revanch, hoppas verkligen att alta kan ta dem idag. Ikväll blir det mys, mys och mys. Vi ska bara se på film och slappa av. Hoppas ni med får en fin söndags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0