Lång dag!

God kväll bloggen. Blir väldigt sena bloggar denna vecka. Idag har det varit en lång dag. Klockan 07.00 stod jag  upp. Klockan 08.00 blev jag hämtad av Örjan min butikschef på intersport. Som jag nämnde igår så var jag på hans spinningpass i morse. Det var 60 minuters pass, och det var jobbigt som bara den. Hela dagen har jag gått och varit helt slut efter det. Dessutom har jag jobbat från 10 till 20 idag. När jag kom hem blev det skönhetsbehandling i badrummet, fiksade ögonbrynen, målade nagalarna, ja allt som en tjej kan göra.
Nu sitter jag och Jacob och kollar på fotboll på tv. Real madrid och Ajax. Längtar till imorgon, för då är det en ny dag. Efter matchen ska jag sova. Där tog matchen slut 2-0 till Real madrid.
God natt



Mineralpuder ger bäst resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0