Ingen vanlig dag!

God kväll bloggen! Idag har det vart fullt fart. Började jobba klockan tio som vanligt. Idag har jag jobbat på intersport. Fick montera skermar och stötta på cyckeln det första jag gjorde när jag kom på morgonen. Efter jobbet var vi och kikade på en ny lägenhet. Den var helt ok. Lite mindre toalett och ett mindre kök. Men annars var det lite större än vad vi har nu. Fräsht vardagsrum och sovrum med heltäckningsmatta.
Dessutom fanns det  en liten bastu. Hur coolt som helst. När vi kom hem blev det tacos med film och mys. Nu ska jag snart hoppa i säng och sova. Ska försöka komma upp tidigt och hinna med ett spinning pass vid klockan halv nio. Min chef på Intersort har blivit spinning instruktör, därför måste jag ju gå på hans pass. Får nog se hur mina nerver jobbar imorgon bitti.
God natt!


Monterar stötte;)


Snart färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0