Då var det helg igen!

God kväll! Imorgon är det redan fredag. Är det bara här i alta tiden går så himla fort. Nu väntas en lång helg med jobb framför mig. Det är bara att stå i. Idag har dagen vart helt underbart. Min huvudvärk som jag har haft nästan hela veckan har äntligen gått över, så idag har jag vart pigg och glad. Nu sitter jag ensam här hemma och ska snart lägga mig. Imorgon blir jobb tidigt på skoringen. Vi har barnensdag på skoringer, massa fina skor som är på rea.

Håller just nu på att kolla lite runt på Kilimanjaro klättring som vi tänkte  göra i Tanzania. Jag och Tonje tänkte klättra. Tror ni vi klarar det;)? Ska först kolla runt och se om de är värt det och se hur dyrt det är. Vi får se!


Blev en liten shopping idag. Nytt shampo och Balsam från min favorit butik The Body Shop;)


Har ni  som mig undrat varför det är små band som bara är i vägen sitter fast på gymhandsakarna?

Jo för att man ska kunna dra av dem lättare nar man har svettas;)
Smart va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0