Babys Dag idag!

Idag vaknade jag upp lite tidigare. Gjorde iordning en dubbelmacka och kokade kaffe till Jacob. Jag Överraskade honom när han kom från jobbet med presenter på bordet och levande ljus. Han blev väldigt glad.
Kom nyss hem från jobbet och vi ska snart gå och fira han på en resturang som heter Hans Steike. När man fyller år får man gratis mat där, annars är det svindyrt. Får hoppas jag får rabatt eftersom jag jobbar åt samma ägare på Hans Sjenke. Det lär jag ju få, annars får det bli ett salladsblad och ett glas vatten. Efter middagen blir det bio, vi ska se  ( SALT) med snygga Angelina Jolie. Där har jag en gratis biljett. Bra va!. Nu ska jag hitta nåt och ha på mig ikväll. Ha en fin kväll!



Glömde köpa presentpapper så det blev påsar istället.


Han fick en digitalram, DVD och en Lacost parfyme av mig


Här är födelsedagsbarnet...


och lilla mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis igen till killen din. Blev han nöjd av paketen? Saknar dig.

2010-09-06 @ 10:43:19
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0