31 dagar kvar!

God kvällens! Igår blev det inget blogginlägg. När jag kom hem blev att hoppa ner och sova för jag hade världens huvudvärk. Men ikväll känner jag mig mycket bättre. Det har varit en underbar torsdag. Slutade klockan 16, när jag kom hem lagade jag fläskfile med terriyakisås till mig och Jacob. Det blev väldigt gott. Sedan blev det mys i soffan. Det var längesedan vi gosade med varandra. Imorgon ska vi börja flytta över lite saker till den nya lägenheten. Nu är det bara 31 dagar kvar tills jag befinner mig i lilla kumla hemma i Sverige.
Den 10 november ska kanske jag och Jacob ta en sista minuten till nåt varmt ställe. Det kommer bli helt underbart. Dessutom får vi lite tid för varandra innan jag reser till Tanzania.

Nu känner att jag börjar somna snart. Ska hoppa ner i sängen och sova nu!
God natt!


Ska drömma om denna plats inatt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0