stress!!

hej bloggen. Nu är det fullt fart med flytten. hela förmiddagen har gått åt att flytta över alla saker till den nya lägenheten. Nu sitter jag äntligen och slappnar av med en kopp kaffe. Ska snart börja packa om i min resväska. Köpte en lite större väska idag med lås. Blir ju perfekt att ha med den till Tanzania så att jag kan låsa in mina värde saker. Nu måste jag sätta igång med att packa igen.
Förresten idag ringde altaposten mig,  Altaposten är en tidning här i alta.
De frågade om han kunde prata lite med mig om FHM tävlingen. Så vi bokade in en tid på måndag klockan 11.
Jag undrar vad han ska ställa för fråger. Får berätta allt sen.
Nu måste jag verkligen packa sen blir det gymmer om jag hinner. Glöm inte och rösta ni som kan;) mina pengar är slut på mobilen för jag har röstat så mycket.
Ta hand om er!


Jag i plattat hår;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0