Godmorgon Lördag!

Godmorning! Sitter nu äntligen och äter frukost i min onepiece. Jag är väldigt trött kom hem vid 05.00 idag morse. Johanna var med mig på jobbet igår natt. Det gick väldigt bra och hon fick med sig 100 kr i driks. Får hoppas hon får hoppa in och jobba nu när november börjar närma sig. Jag flyttar ju hem den 1 november så de behöver säkert en ny svensk efter mig;). Nu snart blir det jobb på intersport börjar inte förns 12.00.  Ska jobba järnet idag eftersom det är min sista helg på Intersport. Efter jobbet blir det att komma hem och sova väntar en till hård natt.
Angående den där FHM tävlingen så kan man inte rösta från Sverige. Så jag ligger lite illa till att få röster=(.
Då gäller det att de vänner jag har i Alta sprider runt till alla om att rösta på mig;) Skulle vara kul att komma bland dom topp 10 ialafall;) Nu ska jag borsta mina tänder och snart åka och jobba. Ha en fin lördag och ta hand om er!


Naturbilder är vackra och naturliga;)
SEND: FHMJAKT14 till 2242 och få bilden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0