Träning utan mat!

God eftermiddag! Min natt har varit en katastrof. Jag sov nere i den kalla källaren men det gick inte så bra.
Värmeluftaren lät så mycket att jag inte kunde sova. När jag stängde av den blev det bara kallare och kallare.
Sedan började det klia i hela kroppen. vet inte om det har bildats en massa djur där nere när jag har vart borta. Tänkte iallafall kasta sängen efter jag har vart och storhandlat med pappa på willys idag.
När klockan blev 10.00 så vaknade jag upp och drack en kopp kaffe sedan stack jag  till gymmet. Träningen gick inte heller bra för jag var as hungrig. Träna aldrig med tom mage, fy fan vad jobbigt det var.
Joggade i 30 minuter sen drog jag hem och åt en massa mat.
Just nu sitter jag och kollar på en ny säng och väntar in att frysen ska frostas av. Det tar ganska lång tid.
Längtar efter storhandlingen, kul att handla en massa god och nyttig mat.
Ikväll ska jag kanske åka in till Örebro och vara med mina vänner. Får se vad som händer.

Ta hand om er...


Saknar fotbollen och alla i gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0