På väg till gymmet!

Hej hej. Har nyss kommit hem från Örebro. Var där och tog ID bilder till visum blanketterna. Sedan hämtade jag upp syrran. Nu tänkte jag dra till gymmet och träna lite. Idag blir det att träna ben.
Måste sticka nu snart för att jag ska hinna hem till Anna Anka klockan 20.00.
Tänkte lägga upp ett jättegott recept på maten jag lagade igår kväll. Ni som älskar torsk så mycket som jag gör kan ju laga den. Det går snabbt och enkelt.

RECEPT

Torskfile med stekt potatis

Tina upp torskfilen ordentligt och dela upp den i fyra bitar salta och peppra. Lägg dem i en ungsformad fat.
Laga såsen som man ska hällas över på filerna.
Använd dig av turkis yougurt eller vanlig yougurt. ca 2 dl. Blanda i lite cirtonsaft från en halv färsk citron ha i lite mjölk för att späda av lite av den hårda yougurten. Ha i lite Basilika . Sedan häller du bara över såsen på torsken. Sedan ha dem i ungnen med 200 grader i 20-25 minuter.

Till detta steker du upp kokt potatis i bitar. Ha lite spenatsallad, morot eller lite mosat avacado till.
Denna måltid är väldigt nyttig och går snabbt att göra.



TISDAG
DAGENS TRÄNING BEN

Nu ska jag iväg till gymmet och träna ben

rumpa, bakisida, framsida och vader

Jag har en kompis som kallar mig slappröv så jag måste träna upp den ordentligt;)


Vad tycker ni, det där är väl ingen slappröv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0