Mys i Örebro

Hej hej! Nu är man trött och sliten efter en timmes spinningpass tillsammans med en kompis. Just nu sitter jag och myser i deras soffa och vi ska snart sätta på en film. (CopOut ) med Bruce Willis. Min frisörtimme hos frisören gick väldigt bra. Mitt hår blev verkligen så himla mjukt, rakt och lent. Innan den hårda spinningpasset besökte vi saigon med med en annan gammal kompis. Saigon är ett känt ställe här i Örebro med asiatiskt mat. Kommer ni ihåg att jag nämnde att jag skulle på på spinning med en som aldrig har gjort det förut? Ska jag vara ärlig så gick det väldigt bra för henne. Dessutom så lurade jag henne på ett medium spinningpass. Jag är imponerad. Idag var vi och tränade på den nya lokalen öster. Jag är nöjd med min dag idag, är du!? Nu ska jag vara social med folket här. God kväll.

Dagens träning

Spinning 55 min




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0