Göteborg!

Nu var man vaken efter en tröttsam dag. Vi kom fram vid klockan 11 till Göteborg central. Vi virade oss runt en stund i staden tills vi äntligen kom fram till tjejen vi ska bo hos denna helg. När vi kom fram i lägenheten så var det att slänga av sig alla sakerna och hitta en sovplats. Vi var alla as trötta. Jag hann sova i nästan en timme när det var dags att röra på sig mot Göteborg city. Där mötte jag upp min lillasyster och hennes pojkvän. Vi gick runt på staden en liten stund. Men jag kände att jag inte riktigt var med i svängarna, kände mig trött och sliten. Så jag tog spårvagnen för andra gången helt själv och åkte tillbaka till Lägenheten. Slängde i mig ett par brödskivor som jag hade köpt och la mig oss sov i soffan, mellan mina två kompisar som satt och kollade på tv. Jättemysigt var det.
Men nu när vi är vakna ska vi ta och laga lite mat och fixa oss till kvällen, för ikväll blir det fest.
Ha det bra, kommer att visa lite bilder senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0