gäsp i soffan!

Hej hej. Ligger och slappar i soffan och kollar på toy story 2 med syrran. Idag har dagen varit väldigt slapp. Vaknade upp i Kingdaos och Henriks soffa som de hade bäddat så fint till mig. Jag tackar så mycket att jag fick sova där inatt. Det blev en lyckad fest igår att jag var helt död när jag vaknade. Jag var inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara. Ni vet som när man mår illa att man måste spy och den sprängda huvudvärken som man brukar få. Jag var bara mest trött eftersom vi var tvunga att gå upp vid 10.00 för att sedan åka ner och städa lägenheten. Herregud vad det såg ut, men vi lyckade att få lokalen skinnande ren efter en timmes städning. Vi var fem stycken så det gick bra. Efter att vi hade städat ut lokalen började våra magar att kurra. Ialfall min, var hungrig som ett djur. Jag var sugen på en riktig stor frukost, ingen himla bakis fet pizza som de flesta vill ha en sådan bakisdag. Jag och kingdao drog till ica och handlade oss världens bästa frukost. Nybakat bröd, skinka, räkor, äggmacka med kaviar, salladsblad, tomat, gurka, drickyougurt och en stor kopp te. När vi hade ätit oss mätta blev det att krypa ner och sova i några timmar. Vi låg först och mysprata, så som bästa vänner gör. Sen somnade vi ganska snabbt. Vi var båda nöjda över gårdagens fest. Det var många trevliga människor och bra musik. Vi dansade hela natten lång. Efter några timmars sömn så var det dags att köra hemmåt till Kumla. Med detsamma jag kom hem stallde jag mig och lagde lax med pasta och till det hade vi skalade morötter med dipsås. Blev väldigt gott.

Fick en förfrågan att hänga med ut ikväll med, med tackade nej till den saken. Vill hellre vara hemma med syrran eftersom hon åker snart till Göteborg i tre veckor.
Ska avsluta för kvällen med att tacka för festen igår. Nu ska vi se en syskonfilm som heter (I Hennes skor) och njuta av resten av kvällen. Ta hand om er!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0