Fredag!

Hej!  Vaknade av att jag hade huvudvärk. Klockan var halv elva. Nu har druckit kaffe och ätit lite. Ska snart dra till gymmet. Jag känner mig lite seg och hänging med bli nog piggare efter träningen. Idag blir det Axlar, rygg och mage. Snön smälter här borta, idag är det + 2 grader ute.
Senare idag drar jag till Örebro igen, det händer lite mer inne i staden. Det blir den lugn fredag för imorgon drar vi mot göteborg, jag och mina tre kompisar. Jag ska träffa syrran och hennes pojke, sedan blir det att träffa en gammal kompis som nyligen har fått en baby. Älskar bebisar. Sedan blir det väl att besöka Göteborgs uteliv på kvällen med dans och tjohej.
kommer att bli väldigt kul. Nu ska jag åka och träna hörs ikväll! Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0