Sov för länge!

God eftermiddag. Jag har ångest, har sovit alldeles för länge idag. Men det beror också på att vi inte kunde somna igår natt. Nu sitter jag och äter frukost och klockan är snart ett. Känns inte bra. Snart ska jag åka till gymmet och köra lite benövningar. Solen lyser vackert ute och det är -8 grader.
Ikväll ska jag sova i örebro, ska se till att träffa så mycket kompisar jag kan innan jag reser. Och alla mina vänner befinner sig bara i örebro. Det blir en utmaning att hinna träffa alla.
Ringde nyss en kompis och har nu bokat en lunchtid med henne imorgon. Nu måste jag kila, har dessutom lite julkort att skicka idag.

Ha en fin kalla dag<3


Kan också nämna att jag såg världens sorligaste film igår. ( For Colored Gilrs) heter den. Många bra mörka kvninnliga skådespelare;) Tycker du om djupa filmer, SE DEN;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0