Blogg time!

Hej hej! Vilken piss dag. Bara kall och tråkig. Stressad som fan just nu. Blev ingen handel idag. Packningen är inte riktigt klar. Nu ligger jag hemma hos Jacob och känner mig lite rastlös. Känner mig lite små sjuk också, har fått en liten hosta. Ska försöka lägga mig tidigt och komma upp tidigt imorgon bitti för att handla in det sista på stan. Sedan hem och tvätta det sista kläderna jag ska ha med.
Men annars så har vi lagat älsklingsmat idag här hemma hos Jacobs mamma. Tacos.
Sedan blev det en liten julklappsbyte med familjen Nillsson. Jag fick ett rese set och en bad handduk.
precis vad jag behövde. Dessutom så fick vi en liten present från våran Hyresvärdar från Norge. Hon damen hade stickat ett par tummvantar till alla oss tre. Väldigt snällt av dem. Mina vantar får jag använda när jag kommer hem i mars.
Nej! dags att gå och lägga sig och se på nån film. Hörs imorgon<3




TACK LOTTA för julklapparna<3

DEN GRÖNA KUDDEN INNEHÅLLER 3 SAKER!

1) Filt
2) kudde
3) sov mask

Och fodralet använder man till kudden;)
RESE SET från HemTEX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0