Vill flytta!

Kom nyss från en stund sedan. Står nu och lagar köttfärsås till mig och älsklingen. Idag har dagen varit bra med natten däremot var inte bra. Grannen var full igen och härjade till klockan 3.00 inatt. JAG VILL FLYTTA. Han gjorde samma sak förra helgen. Man låg i sängen livrädd inatt. Som tur är har vi kanske  hittat en ny lägenhet som ligger lite närmare stan. Ägaren skulle ringa upp mig när han var tillbaks i alta. Får hålla tummarna att vi får den.
Nu ska jag äta sedan blir det att ta en tupplur. Ska iväg och vara bartender inatt, börjar klockan 21.00. 
Ha en fin kväll!



Kommentarer
Postat av: wojtek

let's hope that this weekend at Skjenke will be not so crazy :P

2010-09-01 @ 16:16:58
Postat av: Er

Yes i hope so;)

2010-09-01 @ 22:49:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0