usch vilken resa!

Äntligen hemma i soffan i kumla. Sitter här med min bästa vän Patricia,  Emma och Sebastian. Vi har nyss käkat kebab och ska snart se på en film. ValentinesDay. Jag är helt slut efter den långa resan från Alta. Vi ångrar att vi inte tog in på hotell. Det tog ca 22 timmar. Aldrig mer. När jag kör bil nästa gång blir det att ta in på hotell minst två gånger. Men det bästa med resan var ju ändå att vi fick träffa våra gamla barndomsvänner från Tanzania Skolan. Det var 13 år sedan vi sågs och de hade blivit så stora. Vi blev bjudna på godaste laxen. Vi pratade om våra liv och om massa gamla minnen. Nu är jag sugen på att se film. Ha en fin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0