Packat och klart!

Nu har jag packat alla mina saker jag ska ha med mig hem till kumla. Det blev mest kläder och spel. Kläderna ska jag skicka iväg till nån orginisation som sedan sender kläderna till afrika. Det blev en väldigt mysig kväll igår med pappa, Emma och Sebastian. Vi åt världens största pizza, drack vin, öl och hade det kämpe bra. Det var hur länge som helst jag fick vara med både emma och pappa. Nu har vi alla stigit upp och snart ska vi börja packa in sakerna i bilen och först köra mot Pajala. Där ska vi träffa gamla barndomsvänner som vi gick i samma skola med när vi bodde i Tanzania. Hur tufft som helst. Har inte sett dem på 13 år. Det känns som att träffa nån familjemedlem. Ska bli så himla kul. Det tar 6 timmar härifrån alta. Men sedan väntar 14 timmar till till Sverige-Kumla. usch vilken resa det kommer att bli.




uppäten pizza!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0