Mår Bra!

Det är så skönt att vakna upp och vara pigg och glad. Sov till klockan halv tio.  Har lite svårt att äta för jag fick en smäll igår på fotbollsträningen. Målvakten skulle rädda bollen, men hon tappar bollen och där kommer jag och  springer in med huvudet och hon slår bollen så den kommer under hakan på mig. Fick så himla ont men sen nikade jag lätt in den. Mååål!. Men kan knappt gapa idag. Snart sticker jag till jobbet (skoringen). Hoppas det är mycket folk idag med. Tiden går så mycket fortare då.

Annars så har jag provat den nya masakaran idag VOLUME MILLON LASHES. Väldigt bra faktiskt. Jag har väldigt långa men gelsta ögonfransar så den här maskaran blev väldigt bra.
Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0