Grattis Tonje 19 år!

Idag fyller min gumman 19 år .Grattis igen. Ikväll har jag vart och firat henne hemma hos en annan kompis. Som sedan bjöd på en jättegod kaka som jag aldrig slutde äta på. Annars har det varit som vanligt, en helt vanlig dag på jobbet.
Tränade på gymmet efter jobbet. Idag blev det biceps, triceps och mage. Har fortfarande träningsvärk. Jag körde hårt idag. Jag börjar verkligen känna mina magruter, när jag spänner så kan man känna dem. Längtar tills jag får dem. När jag ska resa den långa resan till tanzania ska jag köpa mig en jumpsuit som jag ska resa i. Verkar så skönt och bekvämt att ha på sig en sådan dress, när kan ska sitta i ett plan i flera timmar. På intersport säljer vi sådana jumpsuit med glidelås hela vägen. Skulle se väldigt komiskt  ut om en flygvärdinna kommer fram och man har hela dragkedjan uppdraget ända upp till huvudet. Skulle jag tycka iallfall. Nu ska jag börja röra mig till säng, hoppas inte pojken har tagit med sig tandkrämen idag igen. Igår när jag skulle borsta tänderna hade han tagit med sig den till sitt natttjobb. Ville ringa och skälla ut han, med det blev inte så. Jag hade rätt, det hade han........
Får använda munskölj ikväll med. Imorgon ska jag be han att köpa en ny. Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0