Födelsedagskalas!

Idag blev jag blev väckt av Folktandvårdaren. Min tandläkare var sjuk så jag fick komma en tidigare tid, där nån annan tandläkare skulle fixa mitt hål. När jag kom tid så var den en ryss tjej som skulle ordna mitt lilla hål. Hon var snabb och effektiv. Man blev lite skraj att hon skulle träffa tandköttet eller nåt med den apparaten. 
Hon fixade hålet på 10 minuter. Tummen upp för det. Nu sitter jag här i soffan, har precis lagat lax.  Klockan 18 ska vi iväg till Kusinens födelsedagskalas. Då bjuds det på en massa gott kan jag räkna med. Sedan Ikväll blir det tjejkväll med mina vänner. Vi ska äta kräftor och dricka vit vin.

Ha en fin kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0