10-20

Idag har jag jobbat från 10 på morgonen till 20 på kvällen. Det har varit en helt vanlig dag på jobbet idag. Sitter nu vid min dator och surfar runt på nätet. Betsällde nyss mineralpuder från id-Baremineral. Har provat test produkten och den var väldigt bra. Har pratat lite med pappa på skype men det gick inte så värst bra. Det är så dålig mottagning från Alta till Liberia. Men lite fick vi sagt till varandra. Pratade lite om Tanzania resan, den blev visst dyrare än vad vi hade räknat. Men sån är det när man ska resa över till andra jordklotet typ. Men jag ska försöka hitta billigare resor nu när jag sitter här. Imorgon är det fotbollsmatch, hoppas jag får spela. Annars blir jag sur....skojja. Men jag hoppas vi vinner! Håll tummarna.

Ha det bäst och Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0