Kunduchi beach resort , Dar!

Hej! Vi befinner oss fortfarande på kunduchi beach resort. Idag fick vi verkligen sova ut. Vi gick och la oss tidigt och vaknade i hyfsad tid för att hinna med den goda frukosten.
Man är alltid lika exalterad inför hotell frukosten.
Silva har saknat frukten ifrån Tanzania.
Idag har vi typ bara legat och solat, gått en promenad på stranden, badat lite, solat lite till och bränt sig på näsan. Mer än så behöver man inte göra när man är på semester.
Det är ett rikigt fint hotell. Arabic style!
Måste bara dela med mig av bilden som jag tog natten då vi kom fram. Klockan var ungefär 05.50. Så efterlängtat och vackert. Ikväll blir det bara chill. Vi ska snart ta oss till restaurangen och äta lite kvällsmat. Detta är vår sista natt. Men det har varit riktigt skönt att få vila ut dessa två dagar. Imorgon beger vi oss till Mbagala och träffa mamma, Kesiha och min hund Malka. Jag längtar. Får se när jag får möjlighet till internet för nästa inlägg. Men så fort jag får inernet så bloggar jag. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Härliga bilder, ska bli kul att följa din resa

2017-03-07 @ 09:55:43
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0