Sverige!

Hej!
 
Då var man hemma i Sverige igen. Det är grå, mulet, kallt och ibland sol. Känns som att vädret är väldigt ostabilt. Har blandade kännslor med att vara hemma i Sverige igen. Saknar redan värmen, kulturen och framförallt familj och vänner. 
 
Men jag är glad att jag hann med det jag ville hinna med. Med alla byggprojekten där hemma hos mamma. Registrera företaget Duniani. Han träffa lokal regering angående mitt miljöprojekt. 
 
Han var väldigt positiv kring det hela och han var villig att hjälpa till. Marken som ni ser nu är den mark som jag fick åka och kolla på. Gillade jag marken så fick jag ta marken och påbörja mitt miljöprojekt sa han. Jag blev så glad.
Nu måste jag skriva en detaljerad affärspresentation om projektet sen ska han hjälpa mig därifrån. 
Sen blir nog projektet i full gång.
Jag längtar!
 
Marken ligger i Temeke Mbejanga. 
 
Nu när man är hemma i Sverige så är det bara hard work som gäller. 
 
Jag kommer att fortsätta att blogga om äventyret här tills min riktiga hemsida blir klar.
 
Nu är det dags för mig att sova. Imrorgon ska jag upp tidigt och jobba på H&M. 
 
Ha det bra och lev väl
kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0