Looong time bloggen!

Hej Bloggen!! WOW det var verkligen längesedan nu. Fattar inte varför jag slutade med att blogga. Det är ju skönt att skriva av sig. Jag insåg just hur mycket jag har saknat detta och hur mycket det faktiskt betydde för mig att få skriva och dela med mig lite av mig själv. Ja! det har ju hänt en hel del. Singel sedan ett år tillbaka efter ett 6 årigt förhållande. Känns ganska skönt på tanken att jag inte vart singel sedan 7an typ. Så, the next man is the one. hehe Jag har fyllt 27 år, fått sommarjobb på H&M och slutat på Bauhaus. Tiden går verkligen fort och det sker saker hela tiden. Bra som dåliga. Att få jobbet på H&M i Örebro har länge vart en dröm. Har varit med i en kortfilm som några från universitet studenter har skrivit och redigerat. Det var det bästa hittills att få vara med i den. Ni kan få se kortfilmen här och nu om ni är sugna att se den.
Vill tacka mina 2 unika läsare som jag har haft här varje dag sen mitt avbrott. Och tack för att ni följer min blogg. <3 Vad gör jag annars. Tränar som vanligt och njuter av alla bra stunder man har. Mår dåligt när jag mår dåligt och jag är glad när jag är glad. (Oavsett hur rik eller fattig man är så kan man inte undvika sina bra och dåliga dagar) Hoppas ni ler extra mycket när ni mår som bäst.
Känns coolt att blogga ingen....<3 Tack!

Kommentarer
Postat av: Smiley

Hej Erica! SKulle du kunna göra en blogg om hur du fixar ditt? Typ vad du använder för produkter och hur du håller det så lockigt. ÄR så förtjust i ditt håt :)

/Smiley

Svar: Hej Smiley!
Kul...jag ska förska att komma ihåg det. Men oftast så använder jag loreal hair oil och lite hår mousse och någon annan hårprodukt som leave in till exempel. Ha det i håret när det är blött sedan låt det torka.

Kram Lycka till<3
Erica

2014-07-02 @ 17:36:05
Postat av: Mimie

Kul att följa dig i Afrika. Du ar sa fin erica,in och utifrån! kram

Svar: Tack Mimie jag säger detsamma om dig. Fortsätt så vi behöver vara fler som oss. Jättefint det du Önskade dig i present<3Kram på dig.
Erica

2014-12-16 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0