Mbagala dag 13 (2014)

God kväll!
Här sitter man ikväll. I lungnet och värmen. Niklas lär Keisha gånger tabellen. Det är roligt att höra hur hon lär sig snabbt. Igår fick jag se att Keishas slutliga betyg för i år var väldigt bra. Hon fick näst bäst i klassen. Sånt blir man bara glad av.
Igår drog jag och Niklas till Kariako. Där kan man handla det ena och de andra. Men vi var och köpte kyl och frys. Efter att ha gått i flera butiker fick vi till slut ett bra pris hos en trevlig indisk man. När vi kom hem så blev mamma och Keisha jätteglada. Oj vad jag blir lycklig över att se dem glada. Nu känns det bara fantastiskt att kunna öppna kylskåpet och ta ut en kall flaska med vatten.
Mbagala centrum. Idag har vi tagit det väldigt lugnt. Njutit av att vi har kylskåp. Ikväll blir det bara chill och att lägga sig tidigt. Jag ser att det har kommit en del snö hemma. Nej, jag längtar inte tillbaka till Sverige. Trevlig kväll allesammans KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jattebra gjort Erica.
Se nu till att elkostnaderna halls nere med kyl, frys och alla flaktarna.

Svar: ja det ska vi se till...Tack tack. Kram
Erica

2014-12-30 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0