Dag 11 Jul i Tanzania

Hej! Hoppas ni har haft en fantastiskt juletid. För det har jag. Jag har firat den tillsammans med min mamma och Keisha. Kan knappt minnas hur länge sedan sist det var jag firade jul med mamma. Men i år fick jag det.
Ett plus var ju att Niklas och Jasmine var med. I år blev det inte den traditionella julfirande med julmat, kalleanka och snö. Utan i år blev det sol, bad och musik. I slutändan är det nästan detsamma. Man vill gärna tillbringa julen med nära, kära eller goda vänner. Det är behörighet som räknas.
Dans och underhållning vid poolen igår.
Istället för julskinka så fick det bli Lobster i år.
Och i år fick det bli en ung tomte utan skägg.
Idag vaknade jag upp utan denna underbara människa vid min sida. Inatt reste hon hem till Sverige igen. Det blev en kort vistelse i Tanzania men hon har hunnit med mycket. Vart hos min mamma, Zanzibar, tittat på djur i Mikomi, badat, solat och firat jul. Det har gått fort. Men smaken av afrika, det fick hon. Det var kul att du hängde med och träffade min mamma Jasmine. Du är guld värd.
Vid självaste julafton i väntan på jultomten<3 Underbart. Idag ska vi checka ut från detta hotell. Kijiji Hotell. Var inge vidare bra men helt ok. Nu ska jag packa ihop mina saker sedan ska vi hänga vid poolen en stund och fortsätta lära Keisha att simma. Senare blir det kanske att dra och se på Hobbit filmen och köpa kyl & frys. Toppen Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0