Tisdag 24

Hej hej!
 
Idag började jag tidigt. Det var fruktansvärt jobbigt att komma upp i morse. Klockan 05.00 är det oftast kallt och mörkt vem vill gå upp till det!?. Men jag vet att de finns dem som går upp då, FRIVILLGT. Fattar inte det men det är starkt. Jag vill hellre ligga i sängen och krypa ihop.
 
Jag hade dessutom tandvärk som jag fortfarande har. Nån tand längst bak har bestämt sig för att titta fram och det gör så ont. Jag kan knappt äta ordentligt. Det blev ingen benträning idag för jag känner mig lite lost. Tandvärk, halsont och huvudet känns tungt.
 
Jag håller mig hemma denna tisdagskväll. Ska försöka läsa lite eller kolla på någon bra dokumentär. Klockan 21.00 är det Hollywood fruar som jag inte får missa. Nyheter och Hollywood fruar är det bästa som går på tv just nu.
 
En bild tagen från fotoshoten förra måndag. HOPP och DRÖMMAR för AFRIKA
Fotofraf: www.johanneslarssonphotography.com
 
 
Bli bättre på att bry er om andra!!<3
 
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0