Sep. 15, 2013

God kväll. Ska precis gå och lägga mig, men tänkte först lämna en rapport om dagens insamling vid kumla torg.


Den gick inge vidare bra. Det var dött under stadens torger. Men jag satt där i mina 3 timmar. och precis klockan 15 när jag var klar och satt i bilen så började det att spö regna. Så jag slapp att bli blöt iallafall.

Imorgon ska jag på foto shot så insamlingen får vänta till på onsdag. Får hoppas att det går bättre då. Nu ska jag sova. god natt och tack till er som har bidragit. Ni hjälper inte bara mig och min mamma utan en stor grupp av människor i Tanzania också som kommer att få betalt av era pengar. Allt går runt, glöm inte det. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0