Sep. 05, 2013

Hej bloggen. Just nu ligger jag och syrran och slappar i studsmattan. Vi har haft en hälsosam förmiddag med promenad och benträning.

Jag körde nästan i två timmar på gymmet. Och efter passet var jag vrålhungrig. När jag kom hem var det bara mat som gällde. Jag åt potstis, fläskfile och en STOR sallad med makrill på

Igår hade vi boxningsträning och tränaren körde verkligen hårt med oss. Vi körde fys under hela timmen. Och Emma som bara vart där två gånger blev helt färdig.
Jag och Patrica var också slut körda men vi var sugna på att köra 1 minuts intervaller med hopprep.
Efter det var vi nöjda

vi maxade;).Eftet det bjöd Pstricia oss på kvällsmat. Träning is everything. Nu ska jag läsa lite bok och fortsätta med tvättning av kläder. ikväll ska vi baka äppelpaj mmmm
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0