Insamlings projekt.

Hej. Idag har jag påbörjat ett byggproket. Efter att ha bott och jobbat i Norge under 3,5 år så har jag kunnat spara ihop egna pengar till bygg projektet. Allt började i 2011. Sparade först till huset och åkte ned sedan jobbade jag sparade igen. Andra gången blev det mur runt huset då jag dessutom fick bidrag och hjälp från nära och kära. och jag kunde satsa på insidan av huset med mina egna sparade pengar.

Nu tänkte jag att ni som vill och kan ska kunna bidra till mitt 3e projekt då jag ska lägga in el och vatten i huset till mamma och lilla Keisha.

STREET MAKEUP är en ide som jag har kommit på och verkar vara en rolig grej att kunna samla ihop pengarna på. Det handlar om att jag lägger en snygg ögon makeup för 50 kronor.



Idag satt jag och en vän vid Örebro järntorget. Vi lyckades samla in 350 kr . Det var jättettevligt och folk var villiga att ge bidrag utan få en makeup. Det tackar och bockar jag för.



Imorgon blir det kumla torg . kanske går det lika bra som idag:)Nu ska det laddas om slår på någon bra dokumentär sedan ska jag sova. Trevlig lördag kram kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0