Dag 6 Lördag.

Hej hej.
 
Byggarna håller fortfarande på med bygget av vattenbrunnen. Det är bra desto längre tid det tar desto noggrannare de är. Idag tänkte jag lägga ut lite bilder.
 
Här har vi ett hål.....som är flera meter meters djup. Någonstans ska det väl finnas vatten;)
 
Byggmästarna=)
Mamma lagar mat till Hunden Malaika...
Jag och hunden Malaika...Vi hade precis vart ute och gott en sväng. Det var hennes första gång att gå utanför murarna sa mamma.
Jag och chauffören Adam som fick den svenska tröjan av mig...=)
Det var de bilderna jag hade för idag mina kära vänner...
Mer kommer=)
 
Idag är det lördag. Och vi har tvättat och städat. Det blir lugnt.
 
Hörs sen kram kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0