MOVIE FILMING

Hej på er!
 
Idag har man tagit en sovmorgon efter gårdagens filminspelning från 1100 till 2100.
Men jag hade otroligt kul och jag lärde mig väldigt mycket. Jag gjorde så gott jag kunde och för att vara den första inspelningen så gick det bra, från min sida;). Jag gav allt.
 
 
In action, Mara  knackar på och jag öppnar dörren;)
 
 
Lite mat måste man få i sig för att få ny energi, här sitter hela crewet och käkar pizza;)
 
Under väntetiderna så satt vi ute och solade...
 
Och jag tackar lillsyrran som var med på min sida hela dagen. Tusen tack ska du ha. Älskar dig<3
 
Nu hoppas jag att jag får jobba med något inom film snart igen;)
TACK!!
 
NU, söndagsmys! Ha det bra gott folk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0