Dag 25 Tisdag!

Hej!
 
Idag har man spenderat dagen mest hemma. Idag hade jag ingen transport att ta mig till Mbagala. Tro det eller ej men byggaren av grinden dök faktiskt upp idag. Och det kändes skönt. Imorgon får jag se vad de har gjort för jobb för att sätta dit grinden på plats.
 
Idag har jag spenderat min sista dag med pappa här i Tanzania. Han reser hem till Sverige inatt. Det innebär att imorgon blir det min första dag helt ensam i dar es salaam. Jag har ju klarat mig själv för det mesta. Men att ha pappsen som back up har varit en trygghet. Men nu ska jag klara mig helt själv.
 
Men jag har ju mamma och den andra mamman;) <3
 
Vi tog en avskedsmiddag. En så kallad rolig middag. Världens hårdaste krabba. Jag tror att jag hade krabbsås över hela ansiktet när jag var färdig. Fick använda sked för att banka sönder skalet.
 
kan ni tänka er mig äta vid ett högklassigt restaurant????? NOP

Nästa gång blir det Lobster!!
 
Nej, nu folkens ska jag ta mig ett skrubbad med mina skrubbhandskar.
 
Sedan ska jag sova gott=)
 
God natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0