Dag 21 vid bygget

 
Hej bloggen!
 
Äntligen efter 3 dagar kunde jag ta mig till mamma och bygget. Jag hatar Malaria. Det var nästan att jag orkade ta mig upp idag heller. Men jag har fått nog att bara ligga i sängen. I tre dagar har jag hatat och dödat varje mygga som har befunnits sig in i mitt rum.
 
Klockan 10.00 kom chauffören. Det var inte så mycket trafik idag. Om det inte är det ena så är det andra. Vi höll nästan på att köra på en get som sprang tvärs över vägen. Det hade vart en bra start på dagen.
 
När jag kom till mamma så kände jag en lättnad över att se henne och bygget igen.
 
Ja folkens nu är muren uppe. Idag har de gjutit pelare där grinden ska vara. Om tre dagar kan vi sätta dit grinden..
 
Här kan ni se sönderivna glas delar på toppen av muren. Bättre säkerhet.
Våga ta dig igenom dessa......
Nu till steg 3 i byggprojektet. Insidan och utsidan av huset. Golv, väggar och innertak.
Jag får se hur mycket jag har råd till denna gång. Helst skulle jag vilja bli klar med allt.
 
 
Men det återstår att se.
 
Jag är hittils väldigt tacksam<3
 
Nu ska jag fortsätta min kväll. Jag ska se på tv ,läsa bok och döda några myggor
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0