Dag 19

Hej bloggen!
 
Nu går dagarna extremt fort men bygget  rullar på.
 
Idag ligger jag hemma och har malaria. Jag har känt mig nere hela veckan och igår natt var det som värst. Jag hade feber i högsta grad. Som tur var hade jag Malaria tabletter som pappa har köpt till mig. Tabletter man ska äta när man får malaria.
 
Jag har mest legat och sovit hela dagen. Pappa och Erika kom och besökte mig under dagen. Hon hade lagat soppa till mig som jag lätt kunde äta.
Vanlig mat kan jag inte äta för tillfället.
 
Strömmen lyckades gå mitt på dagen och det gjorde min dag mycket bättre. Värme och feber är ingen rekomendation. Det var som att sova i en vattensäng.
 
Nu har jag missat en del dagar vid bygget och det känns inge bra. I helgen tog jag  lillesyrran till stranden. Mamma blev kvar och vaktade bygget. Igår hade jag ingen bil för att ta mig till mamma och idag är man sjuk.
 
 
 
Keisha och jag mot stranden;)
 
Trots det så  rullar det på bra. Pratade med byggaren idag . Och muren är uppe. Imorgon ska de lägga glas uppe på muren. På torsdag ska de sätta dit grinden. Och förhoppningsvis kan jag vara där. 
 
En bild från fredagen;) Ni ser där cementen slutar ska grinden vara. Och jag kan tänka mig att idag kan man inte längre se bilen från höger sida. =)
 
Nej folkens där här går bra. Nu vill jag inget annat än att bli frisk så att jag kan stå på benen igen.
Nu ska jag lägga mig och läsa min bok innan jag somnar in.
 
Vill avsluta med att Gratulera världens bästa Farfar på sin födelsedag idag.
Hip hip Hurra hurra hurrra hurrrrraaaaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0