Dag 12 Fredag!

Hej bloggen!
 
Igår var jag tyst på grund av att jag var sjuk och trött på allt som hade hänt. I förrgår var vi tvungna att avsluta jobbet på grund av att vi inte hittade något vatten. De hade grävt i 7 dagar för ingenting. Då sa byggmästaren att med maskin så blir det lättare att hitta ordentligt med vatten. Men att det då kostar extra med pengar att hyra in en maskin. Fine, tänkte jag. Vi måste ju ha vatten. Så vi hyrde in en maskin.
 
Maskinen skulle ha kommit igår men dök aldrig upp. Istället skulle den komma idag vid klockan 0800 men kom inte förens klockan 10.30. Det var stunder då jag trodde att byggmästaren hade sprungit sin väg. Men äntligen dök han upp med den efterlängtade maskinen som skulle borra djupt ner i marken.
 
The Life maskine has arrived;)))
 
Happy mother and daugther.....FINAALLYY<3
Det firar vi med färsk ananas från mammas trädgård.
 
 
Dagen blev bra till slut. Och jag kunde lämna bygget för några dagar. För pappa och lillsyrran kom fram idag.
Mötte upp dem på detta hotell som vi befinner oss i just nu. Bahari Beach. Det känns jättebra att de är här och att vi kan tillbringa en tid tillsammans. Just nu ligger lillsyrran och snarkar gott efter en lång resa.  Det tänkte jag också göra nu. Sov gott, imorgon blir det sol och bad.
 
OBS.. det kändes gott att få pissa i en ordentlig toalett efter ett ha spenderat 12 dagar i byn där det bara finns hål på marken ;)
 
NATTTT<3

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Erica! Du får gratta Christer imorgon från Kent och mig. Du får hälsa att det är helt ok att vara 60+, jag har ju testat ett par veckor nu :-) och det är ungefär som vanligt! Ha det så mysigt nu när du har Emma där också. Kram Helen

2013-12-07 @ 16:12:04
Postat av: Helen

Hej Erica! Du får gratta Christer imorgon från oss. Du får hälsa att det är helt ok att vara 60+, jag har ju testat ett par veckor så jag vet! Ha det mysigt nu när du har Emma där också.
Kram Helen

2013-12-07 @ 16:16:22
Postat av: Gunnar Sandberg

Hallå Erica ! läser dagligen dina rapporter. Har i dag skickat ett grattismeddelande till Din pappa - hoppas det gått fram. (finns på facebook)
Det blir ett dyrt vatten - men hoppas det kommer att fungera som Du har tänkt.
Hälsa nu till Pappa Christer och Emma o Erica.
FF

2013-12-08 @ 17:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0