Måndag!!

God kväll!!
 
Sitter här vid köksbordet och har nyss käkat en stor hemmalagad tonfisksallad. Samtidigt så ser jag på en dokumentär som handlar om världens farligaste ställe att  vara bög på. Och det visar sig vara Uganda. Tyvärr så tror jag att det kommer att ta lång tid innan den afrikanska kulturen accepterar att man är homosexuell.
 
För några timmar sedan så var jag ute och körde inlines med stavar......
Det var det härligaste jag har gjort på länge. Vackert väder, frisk luft och få träna hela kroppen.
När pappa kom hem vid 20.00 tiden fick han se att byggarna  hade byggt klart uteplatsen. Pappa är kanon nöjd med arbetet de har gjort. Det blev riktigt bra. Nöjd pappa, en blå i handen;)
 
Nästa sommar blir det garanterad discodans på den plattan;)
 
Ja folkens ännu en vacker dag som går förbi. Imorgon ska man upp 04.50 igen.
Dags för mig att säga god natt.<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0