En fullspäckad helg!!!

God kväll!!
 
Då var min helg slut. Imorgon börjar en ny arbetsvecka. Då kör vi.
 
 Igår var vi bortbjudna hem till några vänner. Det bjöds på vin och mat.
Och inte minst trevligt sällskap.
 

Och deras utsikt från varadagsrummet slår ju det mesta.....
 

åhh jag ville bara sväva och andas in djupt när jag såg det här.....stor frihetskänsla.
 

 
Besöket varade till sent på kvällen. Och med några glas vin så börjarde man prata om allt och ingenting.  Jacob tog mig under armen och vi började trampa hemåt.
 
Jag bjöd dem tillbaka till oss. Men att de då inte skulle uppleva något annan än källarlukt och mark känsla.
Tror ni att de tackade ja??!!.
 
Jomen gratis mat säger man väl inte nej till.
 


Kanske blir jag att bjuda på dessa två Örret som min kära vän Niklas kom med idag.
Niklas är en riktig fiskarnörd. Han blev arg när han såg att jag brukar köpa fryst örret från ica.
 
Han kan ju fiska upp en till mig. Och det gör han mer än gärna. Att fiska är hans liv. Utan fiske är han ingenting. Jaja, ni fattar.
Hursomhelst han överraskade mig ordentligt ikväll.
 
-Vad ska göra med det här nu då Niklas???
- Ja, rensa dem....
 
-????????
 

Fiskrensning med Niklas.
 

mmmmmmm det ser så gott ut. Och nu luktar det fisk i hela lägenheten.
Vem vill ha fisk till middag????
 
 
Tack Niklas. Fiskar Kungen.
 
Kanske blir det jag som får upp fiskarna nästa gång;)


Alltid kul att lära sig något nytt. Det var kul. Men nu är det slut på det roliga. Dags att hoppa i säng.
Det verkliga börjar imorgon. God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0