SOL!

Hej! Idag har det varit strålande sol.  Nu kan man känna att sommaren är på igång på riktigt. Växter och gräs har fått sin gröna färg. Snart kan jag ligga ute och sola!???.

När jag kom hem från jobbet idag var det att ladda om till nästa arbetspass. Hann få i mig lite te och macka och sedan var det dags för MRL. Idag var det 7 glada träningsdamer på plats.
Jag tror att jag fick en svimmel känsla några gånger under passet. Men jag överlevde.


Direkt efter passet drog jag hem. Och hemma stod min fantastiska man och grillade flintan.




summer feeling


JÄTTE Flintan och jag;)



Idag har jag gjort mig ett köp på denna ting. En jouice mixer, där jag kan laga mina vitamin drinkar morgon och kväll.  Claus Olson 99kr ;)



Just nu ligger jag halvdöd i soffan och väntar in Paradise Hotel finalen. Idag är det kanske första gången vi får se någon släppa kulan och tar hem pengarna själv.

Spännande.

Sedan blir det bedtime.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Din aller beste Tonje

Så bra at dokker fikk leilighet! Savne deg gumman. <3

2012-06-04 @ 17:58:18
URL: http://tbivers.blogg.no
Postat av: Erica

Tack söt...SAKNAR DIG MED. Kom hem nu=)

2012-06-04 @ 23:25:44
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0