Onsdag!

God senkväll!

Min dag startade klockan 06.00. Klockan 08.00 var jag på kurs på jobbet. Väldigt bra kurs.
Kursen håll på i två timmar. Efter kursen drog jag till gymmet. Jag var väldigt nära att gå hemåt och lägga mig och sova. Jag var så himla trött. Men nej, sa jag, NU går du och tränar. När jag väl var på gymmet så gick det hur bra somhelst.
 

Jag körde 10 min cyckel och sedan rygg och rumpa. Nu har jag världens träningsvärk på rumpan. Men det är bara positivt. När jag var färdig blev det hemåt och snabbt laga mat och sedan återvända till jobbet klockan 14.
Just nu är jag bara en sak. TRÖTT. Mina ögon är torra som papper.

Hoppas ni haft en bättre dag än mig. Imorgon börjar man tidigt igen. Nu är gäller det bara att krypa ner i sängen och få en ordentlig sömn. Inatt hostade jag hela tiden och vaknade upp av att mina händer var uppe i luften och att jag stod vid kassan på H&M. Ingen skön dröm.

Hoppas på en bättre dröm inatt.
Hörs imorgon

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0