Skype är bäst!

God kväll mina läsare!

Ikväll sitter man ensam i stugan. Jacob har rest till finland med laget. De ska spela två matcher. Jag blir ensam till söndag. Tråkigt.
Imorgon är det fredag igen och veckan har som vanligt gått bra, förutom att jag var hemma och var sjuk i måndags.

Idag har jag haft min MRL timme. Det gick hur bra som helst. Energin lyckas alltid stiga när det är så många deltar på passet. Det är kul att de gillar att gå på mina pass.



I helgen ska man jobba och sedan ska man bara ta det lungt. Just nu sitter man och pratar på skype med syrran. Hon berättar om sitt nya arbetsliv på Bara vara i Örebro.  Saknar henne otroligt mycket.
Nu ska jag gå lägga mig och sova. God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0