Storstädning!

Hej!

Idag har man bara jobbat i 4 timmar på H&M. Jag har alltså vart ledig nästan hela dagen. När man börjar så sent som jag gjorde idag finns det bara en sak att göra och det är storstädning i hemmet. Nu är det rent och fräsht.
Tänk att det kan vara skönt med att få tid med städningen ibland.

Imorgon börjar klockan 08.30 Det är min tidigaste dag i veckan. Efter jobbet kör vi veckans MRL timme.
Längtar som bara den.

Har du lust att Skratta lite? ;)



En Ryss, en Amerikan och en Arab satt och pratade..
Ryssen:
- Vi var först i rymden
Amerikanen:
- Ja, men vi var först på månen!
Araben:
- Vi ska bli dom första på solen!
Ryssen och Amerikanen:
- Ni kommer brinna upp innan ni är framme!
Araben:
- Bror, vi ska dit på kvällen..


Jag är ingen rasist, jag är pianist, jag trycker ner både vita och svarta!

Erik sa till sin pappa:
- När jag blir stor ska jag gifta mig med farmor.
Pappa:
- Det kan du väl inte göra? Det är ju min mamma.
Erik:
- Men du gifte ju dig med min mamma

Bruden frågade sin make nyfiket efter vigseln:
- Älskling, vad var det som du såg hos mig som fick dig att vilja ha mig?
Brudgummen tittade storögt på henne och sa:
- Funderar du också på det?


Det är alltid gott med ett gott skratt . Tack för idag<3 God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0