Minus 27 grader

God kväll!

Ja, här sitter man i stugan med 27 minus grader ute. Jag kunde knappt andas in luften på väg från jobbet ikväll.
Har åter igen kollat väder rapporten och det visar sig att gå mot värme grader. Åtminstånde på Onsdag. Då ska det bara bli 3-4 minus grader. Vilken lättnad.


I hela centret Amfi idag har det inte vart mycket med folk. Det blev en lugn måndag. Imorgon är det Tirsdag och jag börjar tidigt på morgonen. Nu ska jag avsluta min tråkiga måndag. Nu längtar jag redan till imorgon. Jobb i fokus och kanske blir det Ben träning på gymmet. Det har nu gått en vecka med vila och nu är det dags att träna ordentligt igen.
Jag är så peppad.

God Natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0