Hemma!

Hej!

Kom nyss hem från jobbet. Det blev en stressig måndagskväll. Men kom hem till slut.
Jag kom lagom hem till det nya Amerikanska Top model sesongen. Idag var den ingen vanlig måndag. Vid lunchtiden på jobbet fick jag syn på en burk.



Mina arbetskamrater ska hjälpa mig att göra en insamling till min mamma. Det här betyder så himla mycket för mig att jag kan inte beskriva det med ord. Är så otroligt tacksam. Tusen tack till er alla.<3



Jag räknar ned månader och dagar, timmar och minuter tills den dagen den ej längre är snö på backen. Och då är det närmare till resan tillbaka till mamma.



Idag använde jag mina solglasögon påväg till jobbet. Det kändes otroligt skönt.
Och visst ser jag cool ut;)



Nu ska jag avsluta min fantastiska Måndag. Jag ska äta något sedan gå och lägga mig tidigt. Imorgon börjar jag  jobba tidigt och har en hel del saker att göra på jobbet som jag inte hann med att göra ikväll. Tack för idag<3
KRAM på er och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0