After work!

Hej hej!

Idag fick jag jobba över en timme så jag kom hem för en cirka en två timmar sedan. Jag har ätit god mat som Jacob har lagat. Idag stod det kyckling på menyn. Kyckling med Indisk sås. Det var väldigt gott. Under maten satte jag på det nya avsnittet av Desperate housewives.
God mat, Desperate housewives och en kopp te. Kan det bli bättre.

Nu har jag haft min lediga stund så nu jag tänkte gå och baka Blåbärspaj till mig och baby. I Norge firar de inte Semmeldagen så därför ska jag baka istället. Åhhh det ska bli så mysigt.
När pajen är färdig ska vi se på vår serie Dexter.


Jag, just nu;)



Nu bakar vi, På med musiken. Nu kör vi.
Resultaten på pajen får ni se om jag lyckas;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0