Måndag 10/12



Hej!
 
Nu har det gott en vecka sedan jag sökte till H&M och jag har inte fått något svar. Men jag hoppas på ett svar. Positivt som negativt.
 
Juup idag är det måndag igen. Fortfarande 10 minus grader. Jag är sjuk och nu har pappa börjat känna sig sjuk.
Ingen bra familje reuinion det här. hahaha
 
Idag ska vi skicka iväg visumet till Tanzania men först ska vi in till Örebro och skaffa ett kort på pappsen.

Alla har undrat hur det känns att komma hem. Jo det känns bra men jag är rastlös.
Därför jag har smått påbörjat att bygga upp min dröm om att bli skådespelare.  Har gjort två små filmer som jag igentligen har lagat till en på filmcafe.se. Hoppas på positiva kritiseringar.
 
Här är de två jag hitills har lagat tillsammans med min kompis som har hjälpt mig att filma.
 
 
Ung bråkig tjej har precis kommit hem från ett besök från sjukhuset. Där sin pappa ligger inför döden.
Ett avsked som hon aldrig hade förväntat sig.
 
 
 
Alice och hennes syster Astrid blir kidnappade under en weekend i London. Här kan ni se hur storasyster vaknar upp i en tom lägenhet......
 
Ni kan gärna lämna kommentarer om vad ni tyckte om dessa två B-klippen heheheh
Positiva som negativa. Ge mig bara;)
 
Nu ska jag fortsätta leva mitt rastlösa liv. Kanske kommer upp med fler småklipp hahaha.
Vi hörs.
 
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0