Sjuk!

God kväll. Här sitter vi samlade hela familjen och ser på trav på tv. Iallafall tillfälligt. Jag har var sjuk idag så har inte gjort så mycket. Vi var bjudna över till farmor och farfar. De bjöd på blåbärskaka. Men det blev inget långt besök. När vi kom hem igen var det bara att dra täcket över sig och slänga i sig en Alvedon. Jag sov i 4 timmar innan det var dags stiga upp och få i sig energi. Pappa, Emma och Sebbe hade vart ute och målat huset medans jag låg och sov. Ikväll blir det lungt och får hoppas att man piggnar till inför imorgon. Ska försöka få mig in till stan och besöka vänner innan jag reser tillbaka till Oslo på fredag. Nu blir det familjemys. Lite bilder på pappa idag när han riskerar sitt liv för att måla huset;)

 

 

High five för pappa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0