Damer älskar goodiebags!

Hej!

Bloggen har stått åt sidan nu för en stund.  Jag har haft hur mycket som helst att göra den här veckan. Jag och två till på Actic har hållit på med en aktivitet som har hetat Du är guld värd. Aktiviteten har hållit på i två veckor där damera ska ha tävlat om att träna mest på 14 dagar. Och igår hade vi maraton lördag där vi hade alla våra timmar under hela dagen där damerna kunde komma och träna å mycket dem kunde.


Och igår kväll hade vi en SKÄM BORT DIG SJÄLV kväll för damerna där vi skulle utse vinnaren. Första plats vann en massage och andra plats vann krämer från bodyshop. Kvällen blev hur bra som helst. Vi hade ordnat mat, musik och modevisning. Alla damerna blev totalt bortskämda av alla goodiebags som delades ut från både bodyshop och cityhud Alta.

Jag har aldrig haft en sådan stressi dag i hela mitt liv som igår. Allt gicki ett.
Kvällen vi länge har planerat och var väldigt nervösa inför. Blev till slut ett succe.





Vi gjorde en annonse i Alta posten om vår kväll;)



Sähär såg det ut igår. En ovanlig lördag;) Bara en massa timmar. Det var en tjej som hade anmält sig på alla passen. Och jag tror att hon gjorde alla;).

Nu är allt avklarat men en sak är klar. En sådant upplägg kommer jag absolut göra igen. 
Idag är jag så glad att allt gick så bra att jag bara går runt och ler här hemma.

Jag och Lotta sitter och slappar framför tvn. Och jag tar det helt lungt idag.
Jag ska bara äta upp mig och se på filmer.

HA EN TREVLIG FÖRSTA MAJ!! Nu kommer  det glada tider med sol och glada människor.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0